About


Greece is currently trapped in historically awful economic conditions. There have been a lot of initiatives to try to help Greece and its people, who are suffering because of firings, tax hikes and a continuously deteriorating quality of life.

While sending money to your relatives, opening accounts to collect money in order to cover a tiny hole of the Greek debt, and maybe bringing two or three friends over to America, Canada or Australia, may be a temporary solution, something more drastic is necessary.

Something that will be more sustainable and won’t make the Greek people feel like charity cases.

What Greece needs is jobs, and you can help while simultaneously expanding your company’s workforce.

Today there are hundreds of jobs that can be done long-distance, with the use of online tools. For example, if you need a website, a new business card design, or somebody to edit a video or translate your documents, the people who will provide these services to you don’t need to be in your office, or even in the same continent as you are.

For all those jobs that can be done remotely, consider to hire a Greek. Greek people are highly talented, and although public opinion lately has been against them, we know that given the right work conditions Greeks produce great results, an asset that has helped Greek diaspora members succeed throughout the world.

We at Greek Reporter believe that this is a great way to help the people of Greece.

There are hundreds of thousands of Greek-American, Greek-Canadian, Greek-Australian and Greek people around the world that are successful businessmen and can help the people of Greece, by hiring them to work for their company from Greece.

This is why we created Hireagreek.com, so people from Greece can post their resumes and companies from around the world can browse them and hopefully employ people.

We believe in Greece and we don’t think that the mass exodus of the Greek population is a good resolution to the crisis, nor do we want a permanent state of joblessness in Greece. We can all help, so next time you need a service, think to hire a Greek first.

We really believe in this initiative, and this is why Greek Reporter funded and created Hireagreek.com without a second thought. You can help too by passing this message around, posting a job opening that can be filled by somebody in Greece, or send this message to your relatives in Greece to post their resume.

 

159 Responses to “About”

  1. Comment made by Manos Karagiannis on Feb 13th 2012 at 10:00 am:

    I would like to congratulate you for your initiative. Now it is the time for the Greek people to get united.

  2. Comment made by traveler on Feb 22nd 2012 at 7:00 pm:

    Great idea and well done for the initiative.

  3. Comment made by Προμηθέας on Feb 22nd 2012 at 9:52 pm:

    Πολύ καλή Πρωτοβουλία. ΑΛΛΑ
    ΠΡΟΣΟΧΗ στα προσωπικά δεδομένα όπως είναι η “Ημερομηνία γεννήσεως”
    Αν μπορούσε ο διαχειριστής της ιστοσελίδας να τα σβήσει.

    • Comment made by xarisvas on Jan 15th 2013 at 12:22 am:

      Πόσο αξιόπιστη είναι η ιστοσελίδα? Απαντούν στα ερωτήματα και αν ναι πού μπορώ να δω αν κάτι με ενδιαφέρει…Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

  4. Comment made by Vangel on Feb 22nd 2012 at 10:26 pm:

    Guys, don’t post your personal details at plain site!!!

    • Comment made by Judith on Feb 23rd 2012 at 7:28 am:

      Well done, however, not a good idea to have personal details up front for everyone and anyone to read. Take care.

    • Comment made by constantina on Feb 27th 2012 at 4:23 pm:

      Can the system administrator clarify please :

      If I send my CV will it be there on plain sight, with details like my full name, tel. nbr, dob, etc ?

      Thank you…

      • Comment made by Greek Reporter on Feb 28th 2012 at 12:57 pm:

        There is an option for this and contact details are not visible. Also you can set it to private.

  5. Comment made by filipposmollas on Feb 22nd 2012 at 10:53 pm:

    thank you for this effort

  6. Comment made by alex on Feb 22nd 2012 at 11:14 pm:

    i would like to congratulate you for this initiative but i also have a few questions.

    first,will you only help Greeks provide services remotely from Greece via the internet or there will be the option and opportunity of relocating abroad???

    and finally,i see some resumes posted here.I believe that this is a mistake made from the users.If i choose to post my resume through the form on the right of the page will it be posted openly for everyone to see in this page???

  7. Comment made by vassilis on Feb 22nd 2012 at 11:39 pm:

    Congratulations …we greatly appreciate your efforts and support to all of us who are in need of a job. Thumbs up to all of you who are participating for the existence of this “helping hand”, you have done a great job. Σας Ευχαριστούμε!

  8. Comment made by alex on Feb 23rd 2012 at 1:38 am:

    μπραβο πειραματοζωα,τωρα τσεκαρουνε με ποσα ψιχουλα μπορουνε να βρουνε απελπισμενους,παρε 450 ευρω και ας εφαγες 12 χρονια σε σπουδες,η εχεις εμπειρια 15 ετων.

    • Comment made by panos ben on Feb 23rd 2012 at 12:56 am:

      mallon eise provlimatikos alex…h apla ELLHNARAS..

      well done guys..thank you for the opportunity that you are giving us…

      • Comment made by YiannisT on Feb 23rd 2012 at 11:28 pm:

        Συμφωνώ, δεν είναι τώρα καιρός για κομπλεξισμούς και μικρότητες, εύγε σ αυτόν που είχε την ιδέα γι αυτή την σελίδα…

    • Comment made by @Chilly_AK on Feb 23rd 2012 at 2:09 am:

      Παρόλο που πιστεύω ότι μπορεί να ήταν μια γνήσια πρωτοβουλία καλής θέλησης και αλληλεγγύης προς τους Έλληνες, δυστυχώς φίλε μου έχεις δίκιο. Άλλα ποιος θα σου το δώσει?
      Όσο για την κατηγορία του panos ben (θα απαντήσω εγώ) ναι ρε είμαι ελληνάρας άλλα έπαψα να είμαι πρόβατο! Το κατάλαβες ή να κάνω μπεεε για να το καταλάβεις?
      Περνάμε στην εποχή πάλι τον φτηνών εργατικών χεριών, οικονομικοί μετανάστες άλλη μια φορά μέσα σε 50 χρόνια.

      • Comment made by YiannisT on Feb 23rd 2012 at 11:34 pm:

        κανε μπέεε… και ρούφα και ένα αυγό … αλλιώς άνοιξε το μυαλό σου και τότε πες πως είσαι Έλληνας δημιουργώντας κάτι νέο χωρίς να αναμασάς το παρελθών …

    • Comment made by Apelpismeni on Feb 23rd 2012 at 3:33 am:

      dikio exeis etsi einai
      exei dosi o kathe giorkakis, venizakis, kai etc. to ok na doulevoune kai na min plirononte kai na tous kolane ensima gia tetraora kai as doulevoun 10 ora…..

    • Comment made by alki on Feb 23rd 2012 at 6:32 am:

      Ενώ εδώ στην Ελλάδα, που μας δίνουν το “παντεσπάνι” των 350 ευρώ να μείνουμε;;;!!! Εδώ όμως θα τσοντάρει κ η μαμά, ενώ έξω…;;;;

    • Comment made by Georgia on Feb 23rd 2012 at 1:05 pm:

      Όσοι δεν ενδιαφέρονται, μπορούν απλά να μη στείλουν βιογραφικό. Σχόλια τέτοια είδους υποτιμούν την κίνηση αυτή! Δε χρειάζεται κανένας Έλληνας εργοδότης του εξωτερικού να προτιμήσει κανέναν Έλληνα. Έχει στη διάθεση του εκατομμύρια αιτήσεις προσφοράς εργασίας και με λιγότερα από 450 ευρώ αν το επιθυμεί για να βρει σκλαβάκια και να μιλούν και καλύτερα τη γλώσσα. Δε διαφωνώ ότι μπορεί να υπάρξουν και αυτοί που θα θελήσουν να εκμεταλλευτούν. Ίσως και όχι…
      Συγχαρητήρια σε όσους ξεκίνησαν και ενίσχυσαν την κίνηση αυτή! Μέχρι σήμερα μόνο οι Εβραίοι έκαναν κάτι αντίστιχο…

    • Comment made by alexa on Feb 23rd 2012 at 3:39 pm:

      o kanadas den exei anagh apo sklavous .sevete ta an8ropina dikeomata kai sta ergasiaka einai kaloplhroths. toys mhs8ous tou kanada oi ellhnes mono se onoiro kai apo mizes tous kseroun .eimai 14 xronia edo. efyga prin ksespasei h krish kai den to metaniosa lepto. opios den katalabenei oti me to na blepoume pantou pagides akomh kai saytous pou prospa8oun na mas boh8isoun tote as katsi na pernaei ola ayta . oi ypolipei pou 8eloun ena kalitero ayrio giaytous kai ta paidia tous as mh distasoun. BRAVO PAIDIA GIA THN PROSPA8IASAS NA BOH8ISETE TOYS SHMPATRIOTES MAS

      • Comment made by dimitra on Feb 28th 2012 at 1:00 am:

        γεια σου αλεξα διαβασα το κειμενο σου και μου μαλακωσες την ιδεα για μεταναστευση στο εξωτερικο αφου λες οτι δεν το μετανιωσες και ειναι καλυτερα τα πραγματα εκει..ποναει ακομα και η σκεψη ποσο μαλλον να μαζεψουμε βαλιτσες για εξω,αλλα αν ειναι για το καλυτερο και ανθρωπινο μελλον θα το κανουμε,ομως οχι στα τυφλα,πως ειναι η ζωη εκει?τι δουλεια βρηκες και ικανοποιηθηκες?αν μπορουσες να με βοηθησεις λιγο θα το εκτιμουσα…ευχαριστω!

      • Comment made by dimitra on Feb 28th 2012 at 1:05 am:

        αν θελεις στειλε μου στο dimitroyla7@yahoo.com..δεν ξερω τι ακριβως να κανω με την σελιδα αυτη εγω υπευθυνη πωλησεων σε καταστηματα λιανικης ειμαι και ο μισθος μου εχει εξευτελιστει τελειως,γνωριζω καλα αγγλικα απλα θελω λιγες πληροφοριες για τις δουλειες εκει,πως πας και οτιδηποτε τελος παντων χρησιμο..ευχαριστω!

      • Comment made by aretakiskostas on Feb 28th 2012 at 7:58 am:

        Mia xara ta les exw siggeneis ekei kai lew na to tolmisw kanw oti douleia kai nanai ki as exw spoudasei de me noiazei, kollaw stis leptomereies visa kai tetoia exeis kati na mou protineis? gia to pws tha mpw isxuei to invite i to family sponsorship?

      • Comment made by georgia priona on Mar 13th 2012 at 1:51 am:

        GEIA SOY ALEXA KAI APO EMENA EGW PROSFATA TELEIWSA TO PANEPHSTIMIO STO KLADO ADMINISTRATION OF HEALTH AND WELFARE UNITS KAI PARATHRW PWS DEN YPARXEI KAPOIA PROOPTIKH H KAPOIO MELLON SE AYTH THN XWRA. EIMAI DIATETHIMENH NA PSAXW SE OPOIADHPOTE XWRA ERGASIA EXW KAI PROYPHRESIA KAI WS PWLHTRIA.THELW NA ME ENHMERWSEIS GIA TIS PROOPTIKES EKEI…TO MAIL MOY EINAI TO georgiapriona@gmail.com tha me bohthoyses poly eyxaristw poly!

      • Comment made by Aristides on Oct 14th 2012 at 10:39 am:

        Alexa geia sou tha ithela ki egw sto 4rispot@gmail.com an mporouses na mou steileis orismenes leptomereies sxetika me tis synthikes stis opoies metanasteuses ekei vasika einai oneiro mou o Kanadas prin ksespasei h krish…tha ithela an mporeis na mou eksihseis themata me Visa, ti posa xreiasthke na exeis wste na kaneis estw kai thn skepsh na metanastaeuseis giati h alithia einai kati prepei an exei mazemeno o kathenas kathws kai epishs an einai eukolo na doulepsei kapoios ekei xwris na exei teleiwsei kapoies spoudes. Prospathw vevaia na teleiwsw tis spoudes mou alla ta pragmata fainontai dyskola kathws apolyoun ekpaideutikous kai genikws kai h paideia akoma paei kata diaolou… genikws orismenes plhrofories apo kapoion pou exei prwsopikh empeiria kai oxi aproswpes selides FAQs

      • Comment made by adonis kanavaris on Jan 20th 2013 at 9:24 am:

        ΑΓΑΠΗΤΗ ALEXA ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΣΤΟ Hire a G|reek ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΟΥ “ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ” ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΖΥΓΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΝΑΔΑ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ.(ΠΕΡΙΠΟΥ 16000€ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ) ΓΙΑΥΤΟ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Η ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΜΕ ΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΜΑΣ ΕΚΕΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΥΧΗ ΓΙΑ ΜΑΣ. ΕΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΝΑΒΑΡΗΣ

  9. Comment made by mousou on Feb 22nd 2012 at 10:58 pm:

    Hope that this initiative is not only to give hope for a better future but also offer true results !!

  10. Comment made by Yanni Spiridakis on Feb 23rd 2012 at 12:30 am:

    not only the idea is great, but I’ll whatever I can to promote it through my blog :[

  11. Comment made by kostas dinalis on Feb 23rd 2012 at 12:56 am:

    δεν μπορω να βρω ακρη με την σελιδα γιατι δεν γραφω αγγλικα ειμαι οικοδομος. αν μπορειτε να με βοηθησετε να μπει το προφιλ μου στο σωστο μερος ευχαριστω

    • Comment made by vangelism66 on Feb 27th 2012 at 11:53 am:

      Κωστα Διναλη στειλε μου στο evangelosm66@gmail.com να σε βοηθησω να ετοιμασεις το βιογραφικο σου στα αγγλικα μην απογοητευεσε, μεσω e-mail θα ανταλαξουμε τηλεφωνο για να μου πεις και καποια πραγματα που θα χρειαστει να γραψουμε. Περιμενω μηνυμα σου. Βαγγελης

  12. Comment made by kokalpou on Feb 23rd 2012 at 1:19 am:

    WELL DONE!!! CONGRATULATIONS!!!

  13. Comment made by strimpak on Feb 23rd 2012 at 1:53 am:

    I believe that this is a great racist phenomenon against greek people and you try to get advantage from the crisis Greece is in. Here in Greece we were racists against for example Albanian people and we said each other if we wanted cheap working hands: “hireanalbanian”. Now you, the Greeks you create a web Portal to give the opportunity to other people to exploit us more in the name of Crisis! It’s a same that the Greek media presented this website as an opportunity to a big fish.

    • Comment made by Antigone Frydas on Feb 23rd 2012 at 2:25 pm:

      the issue is that Greek communities abroad have taken this initiative in order to help Greeks find jobs. I am now living in Italy, and the Greek community here tries to raise money so that they can help their fellow nationals. What’s the problem with this? I don’t know why you are saying that they are creating web portals so that other Greeks get exploited..Where does this come from exactly? The form that you fill out is exactly like the ones you see on other job search sites. Where is the exploitation? Is work considered to be exploitation? I think that the problem is Greeks who don’t appreciate the help that other Greeks try to offer. Instead of uniting they go and blame the well-intentioned.

  14. Comment made by @Chilly_AK on Feb 23rd 2012 at 2:13 am:

    Very well said very well put. Cheap labor force! You want to turn us into the slaves/peasants of Europe? Why don’t you take it a step further and ask people to provide their health certificates and body mass index? Only then will you be able to know that you have picked the right, healthy slave to pick your corn fields.

    • Comment made by billyd on Feb 23rd 2012 at 4:50 am:

      YOU ARE WRONG MY DEAR. ALL THE GREEK IMMIGRANTS WE STARTED FROM CHEAP LABOR WHEREEVER WE ARE AND STEP BY STEP WE BECAME SUCCESSFUL BUSINESS OWNERS. NOTHING GIVING US OVERNITE. SO DONT BE SO NEGATIVE WHEN SOMEBODY TRYING TO HELP THE PEOPLE THAT THEY REALY NEED HELP THE OTHERS THEY DONT NEED TO WORK THERE IS NO WAY THEY LEAVE THEIR FAVOR CAFETERIA NO MATTER WHAT AMOUNT OF MONEY YOU PAY THEM. AS VOITHISOUME OLOI MAS OSO KE OPOS MPORI O KATHENAS MAS THN PATRIDA KE TOUS PATRIOTES MAS. KE NA THIMASTE O ELLINAS MONO LIGO KERO KSAPOSTENI KE KSANA PROS TIN DOKSA TRABA. ME AGAPI YIA TIN PATRIDA.

  15. Comment made by christina on Feb 23rd 2012 at 3:06 am:

    Ο καθένας μπορεί να διαλέξει την εργασία που θα κάνει και αν τον συμφέρει να την κάνει με τα χρήματα που του προσφέρονται. Ελευθερία είναι η επιλογή και εδώ υπάρχει η δυνατότητα της επιλογής. Στην Ελλάδα πλέον δεν υπάρχει καμία επιλογή αλλά φοβάμαι ότι δεν το έχετε καταλάβει…
    Nice try and thank you for this opportunity.

    • Comment made by giorgos mingos on Feb 25th 2012 at 12:18 pm:

      pedia kalispera sas me endiaferi ke emena na vro mia dulia ektos ellados giati ime anergos omos den ta kataferno kala me to internet parakalo opios bori as me voithisi

    • Comment made by takis theodosiou on Jan 17th 2013 at 5:34 am:

      epoikinoniste mazi mas sthn kipro kai tha prospathisome na voithisome
      theoricltd@gmail.com

      stilete cv kai e-mails

  16. Comment made by Pat Aretakis on Feb 23rd 2012 at 3:21 am:

    Congratulations for coming up with this idea. I myself am an economic migrant of the 60′s and it is the best thing that I did.
    I do not agree with those who say that they will hire a Greek for cheap labour.
    The comparison with the Albanians does not stand and anyway there are a lot of Albanians who are well educated and live in Greece with their families and are doing very well out of it.
    I don’t think that employers will exploit Greeks because Greeks will not stand for it!!!!

  17. Comment made by Irini on Feb 23rd 2012 at 3:33 am:

    Amazing , powerful, inspirational! Bravo to the omogeneia,we have the power to help our country and this is the time we should do it!
    Reading some of the previous messages I got frustrated, because some people cannot see the greater picture, and the initiative for its pureness. So proud of being able to see things always from the 2 sides of the coin, so happy to see this initiative happening and I am sure it will help these difficult times in Greece.
    p.s a little answer to strimpak above, in Greece we are not racist against anyone. Greek people have helped and always help anyone who comes in form the ‘problematic’ countries…the problem my friend is that some , have not appreciated this help..Albanian, or any other nationality ..I used the albanian nationalitu because you chose that example..

    • Comment made by strimpak on Feb 23rd 2012 at 4:31 am:

      I believe that as in every community and culture and country there are a lot of racists. I saw enough at Greece. I am ashamed of them. I am not one of them. I realise that this “Crisis – situation” can give space for humiliating exploitation. This kind of freelancer is a culture of exploiting people’s working hour paying it by far less than in Greek Comunity. I know there is no Jos or chances in Greece now but with this community will decrase our working hour more. I cannot imagine my self creating a site for 250$ “http://hireagreek.com/jobs/web-designer-2/”. This is helping us? This is exploiting us. Ask an Indian to create it. Don’t fool us. This is a west culture to exploit cheap working hours (full of productivity) and now we turn this gun against us. This is my opinion. I hope with my “hireanalbanian” example not to offence anyone. I hope “hireagreek” not to be as I imagine.

      • Comment made by Paul on Jan 26th 2013 at 12:33 pm:

        Dear strimpak: You’re not a racist? Thanks for that. You’re a Greek? A Greek that is afraid of being exploited? Did it come to your mind that you don’t have to join this kind of initiative? And suppose somebody out there in the world offered you a chance to work for him or her: don’t you think you would have a chance to negotiate about your wage? And for something else: you wrote that your Greek Community pays better wages? And where do you think they got their money from? Exactly: they borrowed it. Why? They had too less income to pay you. Why? Just a few paid their taxes. And do you know who is paying now for the wages your Greek Community was paying? You and me. Your Community is hit hard, very hard by what is going on now, that’s the you part. And me? Yes, me too. Something perhaps you don’t realize, being too busy with avoiding being exploited. Isn’t this typical? As soon a somebody takes an initiative, people like you go complaining instead of grabbing a chance. Remember strimpack: it’s a big, wide world out there. I wonder who is waiting for you to join their opportunities. Just don’t go sulking if they skip you.

  18. Comment made by Greek Reporter on Feb 23rd 2012 at 3:46 am:

    Thank you everybody for visiting our site and we respect all the comments and opinions. The only reason we created this site is that some people may find work, no other agenda. Also you can see who we are online. We are not a media conglomerate, nor we are rich. We are passionate about Greece, and proud to be born in Greece. Good luck to all and hope the best for the country and its great people.

  19. Comment made by kwstas155 on Feb 23rd 2012 at 4:07 am:

    Αν υπαρχουν καποιοι ομογεννεις ή φιλελληνες που θελουν να επενδυσουν στην Ελλαδα και χρειαζονσται βοηθεια ; Ευχαριστως να βοηθησουμε.

  20. Comment made by Elena on Feb 23rd 2012 at 4:40 am:

    Well done to all of you, what a wonderful initiative you have taken. “United we Stand”

  21. Comment made by strimpak on Feb 23rd 2012 at 5:48 am:

    And one more thing. I believe that the 90% from positive reviews are from developer’s – administrator’s side. We are Greeks, guyz not geeks. Stop trying to fool us.

  22. Comment made by DIMITRIS57 on Feb 23rd 2012 at 6:18 am:

    Πιστεύω ότι είναι η πιό καλή πρωτοβουλία απο τους ξενιτεμένους φίλους και αδελφούς για την Ελλάδα . Αυτοί εκεί έξω αγαπούν την Ελλάδα με εναν ξεχωριστό τρόπο και παθιάζονται πιό εύκολα από μας που είμαστε Ελλάδα . Τώρα όλα αυτά που γράφονται περί φτηνής εργασίας κτλ δεν νομίζω πως μπορούν να σταθούν εύκολα κα άκριτα . Οσοι έχουν γνώσεις ας το δοκιμάσουν και βλέπουν . Ας μην βλέπουμε τέτοιες πρωτοβουλίες πάντα στραβά .
    Συγχαρητήρια σε όσους είχαν την πρωτοβουλία αυτή .

  23. Comment made by Kaiki Zoi on Feb 23rd 2012 at 7:06 am:

    Congratulations! Good effort!

  24. Comment made by pavlos on Feb 23rd 2012 at 8:41 am:

    a greate initiative to keep Hellas walking tall

  25. Comment made by antonismaronikolakis on Feb 23rd 2012 at 10:50 am:

    τι λετε εδω πρεπει να βρουμε δουλεια…κοπελια εχω οικογενεια παιδια να βρεθει καμια δουλεια να την κοπανησω απο ελλαδα

  26. Comment made by mintsisk on Feb 23rd 2012 at 11:23 am:

    There were times that citizens of HELLAS (I believe we all know what “Greeks” mean..) were united. Now-days we are frustrated, and sometimes we hate each other. That’s a fact. I currently (hopefully not for much more) live in Hellas, and I am proud to be Hellenas, but I can see this hate and unger every single day.. Unfortunately I really believe there will not a be any chance for us of having a normal life for the next decay or more. That is pesimistic, yes indeed. This is the way I see it and please consider that I’m normally an optimistic person. What I REALLY want to say is: I welcome any help given (I actually need it myself), especially if this help comes Hellenes. Bravo to the thoughtful/creative minds of “hire-a-greek.com”. “Stin ygeia ton meraklidon…!!!”

  27. Comment made by o monevasiotis on Feb 23rd 2012 at 11:23 am:

    pedia apexo apo ton xoro lene oti oli xeroun ta tragoudia ala otan mpenoun mesa den kanoun vima eime omogenis stin ameriki 31 xronia ke prin 20 mines exasa tin doulia mou pou imoun 30 xronia stin idia kathimerinos psaxno gia doulia ala den mporo na vro tipota ala ke merikes pou ipan mou edinan 20 ores ke me 8 dollaria tin ora mion i kratiseis 15 milia makria apo to psiti mou ithela 80 dolaria benzini min kitate tin xenitia s dekaeties tou 50 ke tou 60 eplironan liga ala itanpaftina ola epernes mia kota ke etroge oli i iokogenia ke ekane 49 lepta ke simera gia miso stithos thes 9 dolaria diladi mia ora doulias ke na nikiaseis ena diamerisma thes 1300 dolaria ton mina ke ta lipa ke ta lipa mporo na grafo mia ora thelo na po oti simera den iparxi lysi poputhena se kamia xora opos ta ekanan aytoi den thelo me ayto na kopso tin tyxi kanenos apla leo tin omoi pragmatikotita stin ellada itan i alvamnoi oi bourgapi me ftino merokamato edo exoun tous latinos mexikanous gouiatemalan san salvador ke sia kali tyxi se olous mas filoi mou

    • Comment made by dimitrakos on Feb 24th 2012 at 1:28 pm:

      Είμαι στην νέα Υόρκη 7 μήνες, δεν περίμενα να είναι τα πράγματα έτσι, είναι ακριβώς όπως τα λες.. Μακάρι να γύριζε η ελλαδα 10 χρόνια πίσω να περνάμε 1000 ευρω, κ θα ένιωθα υπέρ τυχερός.. Δεν αξίζει πια η Αμερική κάποτε είχε ευκαιρίες να βγάλεις λεφτά τώρα απλα ζεις για να δουλεύεις…
      απλα λες έχω μια δουλεια κι ας βγαίνεις 2 φορές τον μήνα εξω.. Είσαι και ευχαριστημένος… Που να το καταλάβεις αυτο οταν είσαι στην ελλαδα!

      • Comment made by Bill on Sep 16th 2012 at 3:49 pm:

        41 χρονια εδω στην Αμερικη, και ειναι οπως τα λες. Τα χρονια που μπορουσες να κανεις λεφτα πανε πια. Ελληνες μην ονειρευεστε Αμερικη, σκατα ειναι, μεροδουλι μεροφαι. Ας ειχα 2,000 δολλαρια το μηνα στην Ελλαδα και δεν με Ξαναβλεπανε εδω!

    • Comment made by Jimman on Mar 8th 2013 at 3:59 pm:

      aderfee! kalytera fyge Canada! kati legetai gia alberta oti theloune leei ergates gia eksorikseis petrelaiou.H America paei…stHn katHfora

  28. Comment made by Michael on Feb 23rd 2012 at 12:11 pm:

    Οιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε από ΈΛΛΗΝΕΣ για να βοηθήσει ΕΛΛΗΝΕΣ; Και γιά ποιό λόγο να είναι στά Αγγλικά και όχι στήν ΕΛΛΗΝΙΚΗ; Γιά τα μάτια και μόνο του υπόλοιπου πλανήτη;
    Η τουλάχιστον και στήν ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΓΛΩΣΣΑ…!!!!!!!!!!!

    • Comment made by Antigone Frydas on Feb 23rd 2012 at 2:30 pm:

      προφανώς για να μπορούν να δουν τα βιογραφικά και οι ξένοι εργοδότες.

    • Comment made by saperdiver on Feb 24th 2012 at 1:05 pm:

      simfono apolitos, alloste na voithithoun kai osoi den gnorizun tin glossa!

  29. Comment made by Anila Jacaj on Feb 23rd 2012 at 12:44 pm:

    polu kali idea, bravo ston efevreti aytis tis ideas

  30. Comment made by Giouli Stylou on Feb 23rd 2012 at 1:16 pm:

    Συγχαρητήρια για την εξαιρετική πρωτοβουλία.

  31. Comment made by Susan on Feb 23rd 2012 at 8:01 pm:

    Very interesting – just to add my ‘two cents’. Greece is in big trouble because of ‘Keynesian economics’ (essential having the government control everything and throwing money at every problem, printing too much money). This is exactly the way America is going, so who-ever you vote for all you Greek-Americans do NOT vote for Obama because that is exactly what he is doing. This isn’t racism, this is about his bad economic policies. Roosevelt did the same thing in the 1930s, what should have been a recession became a depression.

    • Comment made by diogenis on Feb 26th 2012 at 1:51 am:

      dear susan
      Greece is in big trouble for sure. not because of the ‘Keynesian economics’ (essential having the government control everything and throwing money at every problem, printing too much money) but because of the “corrupt economics”(corrupt politicians taking bribes, from usa (like Lockheed, – air plains,,C4i-security systems), german (like Howaldtswerke Deutsche Werft -submarines,siemens,-trains communications etc), and france (Dassault – mirage airplanes) industries,and many other more.This led to borrowing huge amounts of money for things that never needed or didn’t work- c4i systems submarines etc never worked properly-.The people did not react in exchange for small favors, but this is another story.The only common in the American bankruptcy is goldman sachs.)i don’t care about Obama or what the Greek-Americans will vote.this is the truth, and truth in greek, means NOT-FORGET= Α ΛΗΘΕΙΑ (Α ΛΗΘΗ).
      my ‘two cents’ for you is a greek proverb:opou ftochos kai h moira tou, free translation: the poor has just bad fate.although democracy was born in Greece, a french revolution never happened here. from 450 BC there is no political life with dominant citizens in Greece,the meaning of demo-cracy(citizens-domination)

    • Comment made by crapshoot on Mar 2nd 2012 at 12:53 pm:

      The reason why USA is in the situation it is in is because the democrats wanted everyone in a house and the republicans wanted deregulation. PERIOD! Now both parties are pointing at each other saying “Look at the awful ideas they have”. And by the way, why don’t you ask Cantor and Boehner why the bush tax cuts, tax breaks for companies, and subsidies for companies like Monsanto don’t need to be paid for especially since these “job creators” haven’t created anything in 4 years?!

      I grew up in Greece and saw the causes of the downfall every day. The government (pick a party) never and still does nothing to create a private sector. Around 2005 the Greek government had a symposium in Chicago addressing the issue of investment in Greece. The one thing that all these business leaders kept asking for is reducing the bureaucracy. They all said they would love to invest their money in their homeland. But if they have to wait YEARS for every ministry to OK their venture why wouldn’t they take it somewhere else in Europe and get it started in months?

      The Greek people have always been hard workers in the most adverse times and conditions. They are not “welfare queens” as they are presented in the media. If the only employment option is the public sector, what can you do?

      Now we have politicians all over the world saying we need to cut. Cut all the safety nets. Cut all the hinderances on wealth (not income) growth for those that don’t need it. Not one word about cutting the debt. Everyone owes something to everyone else. Everyone forgive those that owe them, they get forgiven debt they owe and then we can all go to China and refinance what’s left (only partially joking).

      Sorry for taking the long road to congratulate you on creating this site. Best of luck.

  32. Comment made by kallyd on Feb 23rd 2012 at 9:52 pm:

    Just a note to congratulate this innovative idea…good luck to everyone we certainly need it!!!!!!

  33. Comment made by mandettor on Feb 23rd 2012 at 10:39 pm:

    Δεν το κατάλαβα αμέσως ρε παιδιά ότι πρόκειται περι διαλογισμού και μεταφυσικής εμπειρίας με τηλεπάθεια! Οταν λένε ότι από εδώ θα τους παρέχουμε τις υπηρεσίες μας και όχι περί ουσιαστικής πρόσκλησης για εργασία σ’αυτούς που θέλουν να φύγουν λόγω πραγματικής ανάγκης, καλή είναι η πρωτοβουλία αυτή και ευπρόσδεκτη κάθε προσπάθεια αλλά η συμπάθεια δεν τρώγεται από μόνη της τηγανιτή θέλει και γαρνίρισμα τις πατάτες, νομίζω;

  34. Comment made by Andreas on Feb 23rd 2012 at 10:58 pm:

    Well done!
    Μπράβο για την πρωτοβουλία σας. Αν και δεν θέλω το παιδί μου να ξενιτευτεί, τον προέτρεψα να στείλει το βιογραφικό του γιατί όπως φαίνεται για τα επόμενα 10-15 χρόνια, όσοι μείνουμε εδώ θα περάσουμε (και περνάμε ήδη) πολύ δύσκολα.

  35. Comment made by Arhonto Terzi on Feb 24th 2012 at 1:01 am:

    Very good idea and very moving. Thanks guys!
    I have done my graduate studies in the US and Canada, where I learned many things and liked both countries a lot, but, also learned to love Greece while living there.
    Since I (still) have a job in Greece, I mean to stick here and help as much as I can – in any possible manner – so that our youth does not have to immigrate the way you guys (or your parents) did. And for the ones who already immigrated, to do as much as I can to return soon.
    If the Greek diaspora does so well (as is widely recognized even by non-Greeks) I just cannot see why we cannot do well back at home.
    Plus, immigration cannot be the solution, at some point we have to stick to what we have and make the most out of it.
    This is why I found your initiative moving and would like to congratulate you again.

  36. Comment made by xristos tountas on Feb 24th 2012 at 4:54 am:

    γεια σας και απο εμενα!ειναι πραγματι πολυ συγκινητικη αυτη η προσπαθεια που κανετε για να βοηθησετε!εγω ηρθα στη Γερμανια πριν απο 7 ημερες για να βρω δουλεια αλλα ειναι δυσκολο ενω δεν ξερω τη γλωσσα!!μενω προς το παρον στο ΤΡΙΕΡ σε ενα ανηψιο μου αλλα δεν μπορω να μεινω παραπανω απο την ερχομενη Τριτη!αν δεν βρω καποια δουλεια(οτι να ειναι)θα αναγκασθω να φυγω για πισω!!γαμωτο πως τα φερνει ετσι η ζωη!!!!ειμαι 49 ετων και δεν εχω …τιποτα!!!

  37. Comment made by DASKOU on Feb 24th 2012 at 7:00 am:

    Thank you for your contribution and effort.

  38. Comment made by Constantin Kouvertaris on Feb 24th 2012 at 7:25 am:

    Congratulation; This is a good idea but you have to provide more information for work to be done using the internet

  39. Comment made by tcliapis on Feb 24th 2012 at 7:46 am:

    Well Done Guys Great initiative and thanks.
    Very Nice laid site though many improves may be done / needed

    Best Regards
    T C Liapis

  40. Comment made by maria on Feb 24th 2012 at 10:10 am:

    Ειμαι ΕΛΛΗΝΙΔΑ και είμαι περήφανη γι αυτό!!!!!!Παρόλο που είμαι άνεργη με
    δυο παιδιά,δεν θα το βάλω με την πρώτη ευκαιρία στα πόδια,αλλά θα κάτσω να
    πολεμήσω με τιμή και ανδρεία!!!!!Φύγετε ολοι εξω,ρε παιδια για να μείνει η
    ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΑΣ στους μετανάστες.

    • Comment made by lavinia karamali on Nov 8th 2012 at 12:38 pm:

      Τι να κάνουμε κυρία μου? να το παιζουμε περήφανοι Ελληναράδες κ υποστηρικτές ενός τόπου που εχει πεθάνει?? Η Ελλάδα δεν μπορει πλεον να αναθρέψει κανέναν μικροαστό παρά μόνο μεγάλες τσέπες κ μεγάλα συμφέροντα….Λυπάμαι που τα λέτε αυτα…ειστε πολύ ονειροπολα!!!

  41. Comment made by deanastassi on Feb 24th 2012 at 10:31 pm:

    Well done! I woke up thinking of creating a group on facebook for the same purpose! … to find out this web page! Congratulations! Go Greeks!

  42. Comment made by elena on Feb 25th 2012 at 3:30 am:

    it is fantastic

  43. Comment made by Panagiotis Rosso Bianco on Feb 25th 2012 at 6:39 am:

    Μόνο Έλληνες θα μπαίνανε για να κράξουν… ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΕΣ!
    Μονίμως αδιόρθωτοι…
    Μπράβο σε αυτόν έφτιαξε το site και που ΒΟΗΘΑΕΙ (αν σας λέει κάτι η λέξη σε μερικούς…)

  44. Comment made by ΑΝΡΕΑΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ on Feb 25th 2012 at 11:45 am:

    Κατ’ αρχάς, θα προτείναμε και στον τελευταίο Ελληνα της δουλειάς και του μόχθου, και στον τελευταίο Ελληνα του γλίσχρου μεροκάματου και της ανεργίας να κάνει μια σύγκριση:

    Να συγκρίνει την… ελληνικότητα τη δική του με την ελληνικότητα των Ελλήνων μεγαλοκαταθετών της Ελβετίας. Πιστεύει ότι αυτές οι «ελληνικότητες» έχουν κάτι κοινό μεταξύ τους;…
    *
    Επομένως, ναι μεν «είμαστε όλοι Ελληνες», αλλά βασικότερο από αυτό είναι ότι υπάρχει «Ελληνας» κι «Ελληνας».

    Οπως, αντιστοίχως, υπάρχει «Γερμανός» και «Γερμανός» (άλλος Γερμανός αυτός που συνωστίζεται στο 16% των απόκληρων της Γερμανίας κι άλλος Γερμανός αυτός που διοικεί τη «Ζήμενς»)…

    Οπως, αντιστοίχως, υπάρχει «Αμερικανός» κι «Αμερικανός» (άλλος Αμερικανός αυτός που συνωστίζεται στις ουρές των 50 εκατομμυρίων κατοίκων των ΗΠΑ που ζουν με συσσίτια κι άλλος Αμερικανός ο κατέχων την «Γκόλντμαν Σακς»)…

    Με άλλα λόγια, η πείνα, η φτώχεια και η ανασφάλεια έχουν τόση εθνικότητα, όση ακριβώς εθνικότητα έχει κι ο πλούτος που παράγεται πάνω στην αντίθεση κεφάλαιο – εργασία και υπεξαιρείται από την ανά τη Γη πλουτοκρατία.

  45. Comment made by g.delaportas on Feb 26th 2012 at 8:06 am:

    We are Hellenes and not Greeks (Γρεκοί)!
    We live in HELLAS and we have the power to RULE.
    No one is gonna steal us or enslave us. NEVER EVER!

    ΜΠΡΑΒΟ για την ιδέα σας και την υλοποίηση της!
    Ας τους δείξουμε τι εστί ΕΛΛΗΝ!

  46. Comment made by tasos hrisostomidis on Feb 27th 2012 at 10:59 am:

    συγχαρητηρια για την πρωτοβουλια, συμφωνω με οσους λενε να μεινουμε στην Ελλαδα και να το παλαιψουμε, εγω θελω να μεινω ,εχω 2 παιδια η γυναικα μου ειναι ανεργη και το παλαιβο οσο μπορω, αν ομως δεν βρισκω ουτε και εγω δουλεια τι να κανω να καθομαι στην Ελλαδα και να ζω με συσιτια???

  47. Comment made by chris chamaidis on Feb 27th 2012 at 12:01 pm:

    congratulations and thanks! (C.Cham.,a retired medical doctor,but very-very anxious for his childrens’ fathe.)

  48. Comment made by george kontos on Feb 27th 2012 at 12:12 pm:

    Απο φτωχη6μελη οικογενενεια. Ταξιδεψα στα 15μου στηθαλασσα, αναμεσα σε καλους & κακους. Στα 22μου ειχα ενα σπιτι (εκτος σχεδιου) με τη βοηθεια του πατερα μου.Ασχοληθηκα και με αλλες εργασιες.Η τυχη δεν με βοηθησε να γινω πλουσιος.(σημερα ποσοι ειναι;)δεν σπουδασα τοτε,να”τ αρπαξω και εγω”. Εκανα το μεγα σφαλμα στη ζωη μου να μεινω στην ψευτικη Πατριδα,στη Θρησκεια,στην οικογενεια -ενω αλλοι στην ηλικια μου επιστρεφουν με εκατομυρια,εχοντας χρονια να απολαυσουν το βιος τους.Ξεκινησα να σπουδασω στα 40χρ.παραλληλα,απο πωλητης επενδυσα εμποριο,περιοδος κερδοφορας αναπτυξης.Αλλα δυστυχωςτ’ονειρο τελειωσε σκοπιμα νωρις.Τωρα μειναν τα χρεη
    κ ποιος κλαιει;Οι φιλοπατρις!ΔΕΗ,ΣΠΙΤΙ,ΔΟΥΛΕΙΑ,ΤΕΛΟΣ.ΟιΕλληνικες ταινιες εκλειναν με χαρα και γαμο,τωρα θα τελειωνουν με θλιψη και θανατο.Ευλογα οι ελεγκτες ΔΝΤ φοβουνται τις κυβερνησεις μας,εφοσον δικαιως αποκτησαν τον Διακριτικο Τιτλο-Νομιμοι Απατεωνες.Ευκαιριακες συνενοημενες κομματικες κυβερνησεις για να βγαλουν το παχυλο μεροκαματο των ανεργων χρονων των.Προδοτες εμμισθοι& αμισθοι..Ας μην ειμαστε γελασμενοι για τους επομενους αυλικους.Ανεκαθεν πιστευα οτι η χωρα μου δεν θα δημιουργησει Κρατος θεμελιωδες, συνειδησεις Εργου,γιατι;Βλεπε τους εκπολιτισμενους λαους.Το κρατικο και επιχειρηματικο κεφαλαιο διαθετει και προσφερει ουσιαστικα αγαθα στις αναγκες των πολιτων.Ευγε στους “βαρβαρους”!Τωρα υπαρχει μια ελπιδα,πικρη μεν αλλα ζωτικη.Εκτος συνορων ζωη.Συνηθεια ειναι.Με τη σειρα μου και εγω να συγχαρω και να ευχαριστησω για την εξαιρετη πρωτοβουλια των απανταχου μεταναστων ΑΛΗΘΙΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ διατηρωντας το φιλοξενο πνευμα,σ αλλη γη για τη δημιουργια της ιστοσελιδας εργασιας.Και που ξερετε; Oι χιλιαδες των Ελληνων που φευγουν γενιες,ισως θριαμβευσουν και διαπρεψουν στο εξωτερικο αναστηλωνοντας το σημερινο σαπιο πολιτικο οικοδομημα με τη σαπια γενια του. Ω,Χωρα γεροντων,ανυπερασπιστοι.

  49. Comment made by tountasp on Feb 27th 2012 at 12:23 pm:

    thank you for this effort

  50. Comment made by giorgos7634 on Feb 27th 2012 at 12:33 pm:

    γεια σας και απο εμενα πολλοι καλη η ιδεα σας ΜΠΡΑΒΟ! θα μπορουσε καποιος να μου δωσει ορισμενα site απο χαλυβουργιες η χυτηρια απο αμερικη σκοπευω να την κανω σε κανα δημινο

  51. Comment made by SpirosVarvatakos on Feb 27th 2012 at 3:38 pm:

    Παιδια καλησπερα αν μπορει καποιος να μου απαντησει υπαρχουν πιθανοτητες προσληψης η απλα φτιαχτηκε το site για να λεμε? δεν θελω να υποτιμησω την ολη προσπαθεια αλλα οι ιθαγενεις νομιζω με καταλαβαινουν. Ειναι η τελευταια μου ελπιδα κουραστικα να ζω χωρις ονειρα…. ενας υπνος χωρις ονειρα ειναι σαν τον θανατο μονο που στην δευτερη περιπτωση ξεκουραζεσε κιολας.

  52. Comment made by BOB HOWELLS on Feb 27th 2012 at 11:31 pm:

    FANTASTIC – THIS IS THE TYPE OF SUPPORT THAT IS NEEDED TO ASSIST OUR PROUD FRIENDS. MY CONGRATULATIONS AND SUPPORT ALWAYS TO GREECE AND THE GREEK PEOPLE – THEY ARE THE BEST!

  53. Comment made by aggelostats on Feb 28th 2012 at 1:05 am:

    Πολύ καλή προσπάθεια. Τα σχόλια του στυλ, εγω θα κάτσω να πολεμήσω στην Ελλάδα γιατι είμαι πατριώτης, ή οτι οι έλληνες όμογενείς ψάχνουν για δούλους, απλά μου θυμίζουν για ποιό λόγο θέλω να φύγω απο την χώρα μου εδώ και χρόνια. Ο λαος μας δυστυχως, για διαφορους λόγους που δεν γίνεται να αναλυθούν εδω, έχει εκφυλιστει. Πια δεν πρέπει να αναφερόμαστε σε έλληνες, αλλά σε νεοέλληνες. Φυσικά και δεν είμαστε όλοι ίδιοι, φυσικά δεν είμαστε ο χειρότερος λαος του κόσμου, ωστόσο είμαστε απο τους χειρότερους. Και μόνο το οτι τα επιτεύματα αυτού του λαου τελειώνουν στον β παγκοσμιο πόλεμο, κάτι δείχνει. Και μόνο οι κομματικοί στρατοί, η συμπεριφορά των εργοδοτων εν μέσω κρίσης ακόμα κι αν αντέχουν οικονομικά, το οτι δεν έχουμε γκρεμισει ακόμα την βουλη, το οτι ακόμα ο έλληνας αρνείται να κάνει πολλες δουλειες και λεει την ατάκα… εγω δεν είμαι πακιστανος, δείχνει πολλα. Οι αιτίες πολλες, το αποτελεσμα για μένα είναι ένα. Θα εκμεταλευτώ αυτη την προσπάθεια, οχι για να δουλευω μεσω ιντερνετ, αλλά για να φυγω απο την Ελλάδα. Και οχι γιατι ειμαι ανθέλληνας ή δειλος, ακριβώς για τους αντιθετους λογους!

  54. Comment made by PANAGOPOULOSA on Feb 28th 2012 at 3:27 am:

    thanks for the help you try to provide to all of us

  55. Comment made by johnys mar on Feb 28th 2012 at 4:52 am:

    μπραβο στους ελληνες του εξωτερικου γι αυτην τους την πρωτοβουλια! σας ευχαριστουμε για την στηριξη που μας παρεχετε! γνωριζω εχοντας και εγω συγγενεις στο εξωτερικο την αγαπη σας για την πατριδα! παντα οταν χανεις κατι οπως ειναι η πατριδα το εκτιμας περισσοτερο απο τοτε που το ειχες!! σας ευχαριστουμε πολυ! οσο για καποιους που το βλεπουν αλλιως μαλλον εχουν την μαμα και τον μπαμπα και μιλανε εκ του ασφαλους!

  56. Comment made by Eleni Kosma on Feb 28th 2012 at 6:12 am:

    Polu kalh h idea sas paidia!as elpisoume oloi pros to kalutero

  57. Comment made by vangelisb on Feb 28th 2012 at 12:51 pm:

    Καλησπέρα σας. Εγώ έχω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ, σ` όλους τους Έλληνες της γης, που σ` αυτή τη δύσκολη στιγμή που περνά η Πατρίδα μας και οι πολίτες οι απόδημοι Έλληνες θέλησαν και θέλουν να βοηθήσουν τους συμπατριώτες τους. Αυτά τα λίγα για όλους εσάς που ιδρύσατε αυτή εδώ τη σελίδα.

  58. Comment made by alex vass on Feb 28th 2012 at 9:43 pm:

    I WOULD LIKE TO CONGRATULATE THE SITE ADMIN FOR THIS GREAT INITIATIVE! GREAT IDEA! LETS JUST ALL BENEFIT FROM IT! AND, UNLIKE SOME, I CAN ONLY SEE BENEFIT, FROM MY SIDE AT LEAST- THE GREEK SEEKING JOB SIDE…

  59. Comment made by hkechagias on Feb 28th 2012 at 11:36 pm:

    Ευχαριστούμε όσους δείχνουν το ενδιαφέρων τους για εμάς του Έλληνες που ζούμε σε μια χώρα αβεβαιότητας και ίσως χωρίς μέλλον, θέλω να κρατάω μια μικρή νότα αισιοδοξίας, για τις εργασίες που προσφέρουν σε όσους μπορούν. Ελπίζω και εγώ να βρω κάτι από εδώ μέσα γιατί παιδιά 3 χρόνια άνεργος με μικρό παιδί δύσκολη η ζωή. Ας ελπίσω ότι εδώ κάτι θα βρεθεί. Και που να ήξερα να μετρούσα τα βιογραφικά που έχω δώσει να έμπαινα στο βιβλίο γκίνες και να τσιμπούσα και τα φράγκα,πάνω από 2000 βιογραφικά. Και (ευχαριστούμε) και την κυβέρνηση που μας έκανε τριτοκοσμική χώρα…

  60. Comment made by liapap on Feb 29th 2012 at 1:02 am:

    Ένα Ευχαριστώ είναι λίγο να πει κανείς……..

  61. Comment made by Konstantinos on Feb 29th 2012 at 6:58 am:

    Πιστεύω ότι για να βρεις δουλειά στο εξωτερικό χρειάζονται οι κατάλληλες γνωριμίες όπως και στην Ελλάδα που ίσχυε πάντα. Είναι πάρα πολλοί αυτοί που έχουν πολλά προσόντα και πτυχία. Το βλέπει κανείς και εδω μέσα αν κάνει μια αναζήτηση στα βιογραφικά που έχουν υποβληθεί. Νομίζω ότι τόσα χρόνια επιλέξαμε λάθος δρόμο. Πιο εύκολα βρίσκει κάποιος σήμερα ένα μηχανικό τηλεπικοινωνιών παρά ένα υδραυλικό. Η μεγάλη ζωή έφαγε τους Έλληνες δυστυχώς. Δεν είμαι εναντίον να μορφώνεται ο άνθρωπος αλλά νομίσαμε όλοι ότι με τα πολλά πτυχία θα έχουμε μια καλή δουλειά με πολλά λεφτά. Αν η δουλειά αυτή ήταν στο δημόσιο ακόμη καλύτερα.

    Τώρα που ζούμε την κρίση στη χώρα μας τα πτυχία δε μπορούν να μας θρέψουν. Από την άλλη είναι χιλιάδες αυτοί που αναζητούν μια καλύτερη ζωή στο εξωτερικό που έχουν να ανταγωνιστούν και τους αυτόχθονες των χωρών της επιλογής τους. Ο καθένας να αναζητήσει τη λύση στο βιοποριστικό πρόβλημα του ξεκινώντας από μέσα του . Ο θησαυρός που όλοι ψάχνουμε είναι μέσα μας. Δεν υπάρχουν χώρες της επαγγελίας στη σημερινή εποχή. Ίσως η κρίση μας κάνει και καλό γιατί φέρνει αλλαγές στην κοσμοθεωρία μας.

  62. Comment made by STEFAN_2 on Feb 29th 2012 at 9:07 am:

    τελικά θέλει κανείς να δουλέψει ή μόνο συζήτηση και σχόλια? ξέρει κανείς τι θα πει δουλειά βαριά και δύσκολη? ξεχάστε τις εύκολες δουλειές και τα λόγια.

  63. Comment made by Alex M. Simitis on Feb 29th 2012 at 11:24 am:

    Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας.

  64. Comment made by Lykos Stav on Feb 29th 2012 at 11:42 am:

    Bravo to our brothers who creates the site. Greeks will not give in!!!!

  65. Comment made by elinaskarpathioti on Mar 1st 2012 at 11:03 am:

    hello and congratulations for that fantastic initiative! I tried to upload my resume but couldn’t. Can you help me with that please?! Elina Skarpathioti

  66. Comment made by hkechagias on Mar 2nd 2012 at 1:57 am:

    Εγώ παιδιά όταν δούλευα σε μια εταιρεία με υφάσματα περνούσαν πολλοί τόνοι από τα χέρια μου το 8ωρο και είμαι έτοιμος για κάθε εργασία και καλά αναφέρθηκε εύκολες δουλειές μόνο στα όνειρα μας τώρα ότι βρεθεί.

  67. Comment made by diamado on Mar 3rd 2012 at 7:21 pm:

    paidia sygxarhthria gia to site..anagkastika kai efyga kai egw apo thn ellada giati meta apo ena xrono anergh kai me katathlipsh gia ola auta pou symvainoun sthn ellada den mporousa na perimenw allo..twra eimai sti xilh. vrhka poly eukolh douleia kai panw sto antikeimeno twn spoudwn mou kati pou htan senario episthmonikhs fantasias na symvei sthn ellada.na kserete oti genika xilh argentinh kai vrazilia exoun anaptyksh kai yparxoun arketoi ellhnes pou mporoun na vohthisoun

    • Comment made by Eva on Mar 7th 2012 at 11:52 am:

      Diamanto, pes mou an xereis, ston tourismo yparxei prooptikh gia emas tous Ellhnes?

  68. Comment made by mar on Mar 4th 2012 at 3:37 am:

    Μπορεί να μου άν κάποιος βρήκε δουλειά από τότε που το site ξεκίνησε ?

  69. Comment made by PascM on Mar 5th 2012 at 7:25 pm:

    I can’t tell if someone found a job but it’s a listing and you never know. What’s for sure is that you have an opportunity that someone might like your CV or what you have done already as an experience and then you might have an other one from him/her to WORK.

    The only think i am not afraid is to WORK anything else is scary as scary are those that take place in Greece now.

    Thanks guys!

  70. Comment made by Olga Liakaki on Mar 5th 2012 at 11:48 pm:

    Φιλοι καλημερα, πολυ καλη προσπαθεια πραγματικα. Πολλα συγχαρητηρια!!

    Προσοχη ομως λιγο στους “δηθεν” καλους εργοδοτες που θελουν να μας βοηθησουν. Χθες εστειλα βιογραφικο στις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΞΥΓΟΝΟ (σε ελληνικο εδαφος…τυχαιο;) καθως ειμαι μεταφραστρια με ετη εμπειριας στη μεταφραση επιστημονικων κειμενων απο και προς τα αγγλικα. Η ανακοινωση τους αφορουσε μεταφραση προς αγγλικα. Στην απαντηση που μου εστειλαν (απορριπτικη φυσικα) μου απαντουν πως ειναι παγκοσμια πρακτικη, ο μεταφραστης της γλωσσας στοχου να ειναι native speaker στη γλωσσα αυτη. Δηλαδη, στη συγκεκριμενη ανακοινωση, με βαση τη λογικη αυτη, καλο θα ηταν να ειχε απαντησει καποιος αγγλοφωνος…(!!)

    Και ερωτω: τοτε ποιο το νοημα της αναρτησης μιας τετοιας δημοσιευσης σε ενα site οπως αυτο που εχει ειδικο λογο υπαρξης (να βοηθησει τους ΕΛΛΗΝΕΣ με εμεπιρια και σπουδες να αναζητησουν ενα καλυτερο μελλον);

    Η μηπως τελικα καποιοι κυριοι βρηκαν τον τροπο ακομα κι εδω να κανουν ανεξοδη διαφημιση και να βγουν ακομα κι απο αυτη την οδυνηρη μας κατασταση ωφελημενοι;

    Πολυ καλη προσπαθεια, μακαρι να συνεχιστει, αλλα με εναν τετοιο τροπο ο οποιος θα προασπιζει τη σωστη αυτη πρωτοβουλια απο τον τσαρλατανισμο, τη λογικη “να σωσω εγω το τομαρι μου στις πλατες τους αλλου” και την προχειροτητα που δυστυχως αποτελουν γνωρισματα της φυλης μας.

    Ευχαριστουμε για την πρωτοβουλια. Καλη τυχη Ελληνες!

    • Comment made by Chris_K on Mar 8th 2012 at 2:38 am:

      Αγαπητή Όλγα, τυγχάνει να είμαστε συνάδελφοι. Συμφωνώ απολύτως με το σχόλιό σου, την ίδια ακριβώς κατάληξη είχε και η δική μου αίτηση. Εξ’ αρχής μου φάνηκε περίεργη η συγκεκριμένη δημοσίευση αλλά δεν ήθελα να προτρέξω διχώς να επικοινωνήσω με τις συγκεκριμένες εκδόσεις.
      Θλιβερό και μόνο που σκέφτηκε κάποιος να αναρτήσει μια τέτοιου είδους αγγελία σε μια ιστοσελίδα με τον εύγλωττο όσο και εκκωφαντικό τίτλο hire-a-GREEK.
      Εγώ έστειλα μήνυμα και στους υπεύθυνους της ιστοσελίδας παρακαλώντας να είναι πιο προσεχτικοί στις αναρτήσεις των αγγελιών εργασίας.
      Ας ελπίσουμε ότι η συγκεκριμένη αγγελία ήταν μια, θλιβερή, εξαίρεση.

  71. Comment made by Judith on Mar 7th 2012 at 3:31 am:

    Well done, hope the site helps anyone looking for honest work.

    I myself have been unemployed for 3 months now and my job applications have been answered by some very weird people – my latest was a fantastic job in the U.K. which turned out to be a scam for getting particulars to get illegals into the U.K. So take care out there everyone. PLUS if you have a job for me I am available LOL

  72. Comment made by lena nikos on Mar 12th 2012 at 4:26 pm:

    γεια σε ολους η πρωτοβουλια ειναι πολυ καλη παιδια αν δεν βοηθηθουμε δεν θα τα καταφερουμε χρειαζομαι κιεγω βοηθεια ειμαι παντρεμενη εχω 3 παιδια και ειμαι 32 χρονων. ο αντρας μου ειναι 37 και θελουμε δουλεια δεν τα καταφερνουμε με το ιντερνετ εχει την ευγενη καλοσυνη να μας βοηθησει καποιος? το mail ειναι nikosmix1974@hotmail.com ευχαριστω..

  73. Comment made by nikolaos koniaris on Mar 20th 2012 at 11:45 pm:

    All the Best..

  74. Comment made by antreas on Mar 28th 2012 at 10:30 am:

    που δινω βιογραφικο;

    • Comment made by Greek Reporter on Mar 29th 2012 at 3:27 pm:

      Κάντε εγγραφή σαν job seeker και θα σας καθοδηγήσει η ιστοσελίδα.

  75. Comment made by george kontos on Apr 2nd 2012 at 4:37 am:

    ….δυστυχως,φουμαρα και μεταξωτες κορδελες απο ελληνες προς Ελληνες..ΦΩΛΛΑ ο ελληνο-Αυστραλος ταξιτζης.ΕΡΕΥΝΗΣΕ προτου αποφασισεις!

  76. Comment made by Sophia on Apr 4th 2012 at 11:30 am:

    Τα μονα αρνητικα που βρισκω στην σελιδα ειναι οτι δεν υπαρχουν πολλες αγγελιες και δεν καλυπονται αρκετες ειδικοτητες

  77. Comment made by chris on Apr 14th 2012 at 11:15 am:

    eimai prwto etos fusiko kai exw apogohteu8ei plhrws….mia toso duskolh sxolh sthn ellada den exei prooptikes…to mono pou skeftomai einai na fugw e3w apo thn mia 8elei lefta kai den dia8etoun polla oi goneis mou gt eimaste 5 aderfia kai apo thn allh agapw thn xwra mou kai thn sumponw…an fugoun oloi oi neoi oi opoioi upoti8etai oti 8a palepsoume gia thn swthria ths poios 8a meinei edw oi hlikiwmenoi….auto h8ela aplws na pw…

  78. Comment made by maria vamporaki on Apr 19th 2012 at 1:37 am:

    goodmornig from greece…. me and my husband are looking forward for any kind of job …..

  79. Comment made by Yannis on Apr 21st 2012 at 2:51 pm:

    καλό είναι παιδιά, εμένα γνωστός μου βρήκε δουλειά στο Σικάγο από αυτό το site. Εύχομαι καλή τύχη σε όποιων πραγματικά ενδιαφέρεται για δουλειά στο εξωτερικό. ευχαριστούμε πολύ τους δημιουργούς αυτού του site και μην ξεχνάτε ότι δεν μας σκοτώνει μας κάνει πιο δυνατούς πατριώτες μου.

  80. Comment made by Γιωργος Σπηλιωτοπουλος on May 17th 2012 at 9:48 am:

    Eιμαι παραγωγος απο την ορεινη Αιγιαλεια ,παραγω ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΡΘΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ και ΠΕΤΙΜΕΖΙ .Πολυ σημαντικη βοηθεια για εμας θα ηταν απο τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ να προωθησουν τα εξαιρετικα προιοντα που παραγουμε στην ΕΛΛΑΔΑ γιατι καποιοι θα πρεπει να μεινουν στην ΕΛΛΑΔΑ. ΑΙΓΙΟ 17/5/2012

  81. Comment made by xaralampos piperidis on May 18th 2012 at 5:53 am:

    giasas eimai apo serres den exo ptixio alla doyleyo apo ta 14 k den fobamai tin skiri doyleia arki na perno kala xrimata den ksero ankika katalabeno efkola tin doyleia k exo apistefti oreksi gia doyleia eimai 32 anipantros exo kanei poles doyleies opos monada me boybalia diki moy. k kafsoksila sta boyba tis ellados. ksero k apo magazia 10 xronia serbitoros. perimeno me xara nea sas!!

  82. Comment made by Roula on Jun 7th 2012 at 2:24 pm:

    που δίνω βιογραφικό ;

  83. Comment made by John Kondylopoulos on Jun 10th 2012 at 6:33 am:

    Hello!
    My name is Yiannis Kondylopoulos and thank you very much for your offer.
    I’d like to find an employeer in Australia to work any work.
    Although I studied Specialist on Sales and Computer’s Programming I can’t find some job here.
    Could you help me?
    I expect something to do with you.

    Yours Sincerely,
    Yiannis Kondylopoulos

  84. Comment made by Nicholas Galousis on Jun 18th 2012 at 11:12 am:

    I may have not found a job through this site, but a former class mate and friend from Chile got in touch with me after 26 years and that’s great! Thank you!

  85. Comment made by diarrassouba loceny on Jul 19th 2012 at 11:10 am:

    je suis un immigre ivoirien .je suis arriver en grece a cause de la guerre dans mon pays.contre tenu de la maniere don nous somme traiter je souhaite demander asile au canada.j’ignore comment proceder .j’ai besoin de votre aide.comme metier j’exerce dans le domaine du froid[les pose des climatiseur ou air conditionner].merci d’avance.

  86. Comment made by NIKOLAOS PANAGIOTIDIS on Aug 19th 2012 at 2:36 pm:

    I am an engineer in motorcycles in Greece, and i have experience for more than 25 years. I am also a very good in adhessive metals. I like very much creating something old again, (antiques), and i can create what ever you want by metals. I have family and i would like a permant job. I ma waiting your replys. Many thanks

  87. Comment made by Helena Jochberger ( Smernou) on Aug 24th 2012 at 1:47 am:

    Ellines & Ellada 2.0….Bravo Paideia!
    May the ancient greek gods give this idea success!
    Cross fingers.

  88. Comment made by spyridon sourtinos on Aug 25th 2012 at 7:52 am:

    ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ! ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΗΓΑ ΕΞΩ..ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΑΝ ΑΦΑΝΤΑΣΤA.
    ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ HIRE A GREEK !AΦΟΡΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΣΤΗ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ.Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.ΟΜΟΕΘΝΕΙΣ.

  89. Comment made by EG on Sep 10th 2012 at 4:24 am:

    Σπυριδων,ειδα και εγω την αγγελια για το εστιατοριο στην Καλιφορνια και παραλιγο να κανω αιτηση.Πως σε ταλαιπωρησαν,μπορεις να πεις?
    Επισης ειχα μια προσκληση για δουλεια μιας εταιρειας μεσα απο την ιστοσελιδα και βρηκα στο ιντερνετ οτι ειναι απατη..Πως μπορουμε να ξερουμε ποτε μια αγγελια η προσκληση ειναι αληθινη??

  90. Comment made by Avalos on Sep 12th 2012 at 8:35 am:

    I am Greek American and one thing that surprises me when I read many of the posts here is the arrogant pride of some posters – you know that when life falls apart, all you have left are your mind and your hands to use to pick yourself up and go forward. Sometimes it is self-defeating to allow pride to get in the way of the road to recovery. Just becacuse some of us are well educated people does not mean that there will be high paying jobs to be handed to us on silver platters – Unfortunately, the world doesn’t work that way. Man of us have had to work hard at low paying, menial jobs that might be “beneath” our intellectual abilities, but they are NOT beneath our dignity because the will and the resilience to survive is what gives us dignity. perhaps if we Greeks had remembered some of this simplicity, our homeland and our people might be suffering less than they are at present. No one wants to exploit a fellow countryman- but there are realities to life and economics, and the fact is that there is an entire labor force that is crying out in pain, and right now they need work, regardless of what the salary levels are… later, when things begin to stabilize, we can start again to think about climbing up that ladder of higher and better income. Right now a bit of humility is in order, along with a healthy dose of willingness to stand up and show the world that as Greeks we are invincible – we are strong – hardworking – patient – clever and smart enough to turn a simple opportunity into the first building block of a new life.

    • Comment made by Jimman on Mar 8th 2013 at 4:16 pm:

      the wisest words my friend! I hope more of us had your way of thinking.

  91. Comment made by Pantelis Daskalakis on Sep 22nd 2012 at 9:21 am:

    Good evening!I am a thirty yrs old man and I want to work in the US as a singer!Do you have any information that I might find useful?Apart from this, I can also work as a waiter, barman, or whatever.It would be a great help for me if someone could help because here in Greece things are really difficult for artists…

  92. Comment made by TATSIOU KONSTADINA on Oct 6th 2012 at 3:39 pm:

    I’M AN ENGLISH TEACHER,MY HUSBAND IS A WELDER,WE HAVE TWO CHILDREN.THE SITUATION IS VERY DIFFICULT IN GREECE.WE WANT TO WORK IN CANADA OR USA.IF SOMEONE COULD HELP US MY E-MAIL IS nihal@hol.gr.THANK YOU

  93. Comment made by Joanna Sendouka on Oct 14th 2012 at 1:16 am:

    Hello, my name is Joanna Sendouka and I look forward for a job in Kanada. I am 29 years old and a surgical nurse. The last 8 years I work as an anesthesiologists assistant but I also have worked in a kidney unit for a year and also as a floor nurse. If anyone could help me giving me any kind of information it would be great. Thank you!
    joanse2@yahoo.gr

  94. Comment made by Achilleas.Sismanis on Oct 24th 2012 at 4:42 am:

    Καλησπέρα σε όλους, με ενδιαφερει να μεταναστευσω σε Μιλάνο ποιος θα μπορούσε να με βοηθήσει; δεν ξέρω Ιταλικά (μπορώ να μάθω εννοείτε) αλλά ξερω πολύ καλά Αγγλικά..
    Ακουω ιδεες

  95. Comment made by DEPY on Oct 31st 2012 at 2:32 am:

    Συγχαρητήρια για την προσπάθεια, είμαι κ εγώ από τις άνεργες Ελληνίδες και ψάχνω δουλειά απεγνωσμένα για να επιβιώσω, δεν έχω κανένα εισόδημα και τον τελευταίο καιρό φιλοξενούμε σε φίλους για να επιβιώσω!

  96. Comment made by notis panagiotopoulos on Dec 2nd 2012 at 3:04 am:

    οι πανω απο 40 ετων χωρις πολλες γνωσεις κ γλωσσες εχουν καμια δυνατοτητα να βρουνε εργασια στο εξωτερικο γιατι εδω στην ελλαδα ειδη μας εχουν στα “ΑΖΗΤΗΤΑ”κατα την προσφιλη παροιμια του λαου μας “ΣΚΟΤΟΝΟΥΝ ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΟΤΑΝ ΓΕΡΑΣΕΙ”

  97. Comment made by ελενη on Jan 15th 2013 at 6:04 am:

    γεια σας και συγχαρητηρια για αυτη την πρωτοβουλια..θα ηθελα να ρωτησω αυτη η επαγγελμτατικη αποκατασταση που λαμβανει χωρα? δηλαδη αν ο αδερφος μου ενδιαφεροταν θα επρεπε να παει σε αλλη χωρα ή πολη ή μπορει να βρει δουλεια και στην πολη που μενει??

  98. Comment made by athkis on Jan 18th 2013 at 1:30 am:

    Ναι

  99. Comment made by kostas1970tsaglas on Jan 21st 2013 at 2:15 pm:

    παιδια καμια δουλεια υπαρχει εξω ειμαι 42 ετων με 3 παιδια οικοδομος ειμαι πλακας- μαρμαρας βαρεθηκα την ελλαδα με τα ψεματα τους

  100. Comment made by ergasia on Jan 29th 2013 at 6:06 am:

    I honestly don’t get the comments on exploitation etc. I you don’t agree, don’t go… Nobody is forcing anyone to agree on an job offer here…Oh and please don’t elaborate on my comment under a greater socioeconomic perspective, it gets tiresome beating reality down with a finger!

    Be it as it may I am promoting the initiative too.

  101. Comment made by Avgi on Jan 29th 2013 at 10:16 am:

    Kai gw diavasa kapoies aggelies sto site kai anarrwtithika an isxuoun pragmatika i an einai apati…Esteila se mia stin Agglia gia na parw parapanw plirofories kai apantisi de pira…Tin idia aggelia ti vrika k mesw grafeiou eyresews ergasias(mipws dexontai atoma mono mesw grafeiou? gt arage?)…Einai krima na exeis orexi gia douleia, na eisai etoimos na afiseis gnwstous,filous, oikogeneia, na taxidepseis xiliades milia makria k na mi xereis pou pas…Fovasai kai o idios kai oi goneis mi blexeis pouthena…Eimai anergi edw kai 2 xronia….Kontevw ta 30 kai exw mono 19 mines proypiresia, oute kan 2 xronia, 19 mines!…exw teleiwsei panepistimio, exw kai metaptyxiako kai agglika kai gnwseis H/Y….ta paragwgika mou xronia einai twra…o kairos pernaei kai fws sto tounel de vlepw…Exw steilei posa viografika kai apantisi de pairnw pote…Ta eipa kai xelafrwsa…Kali epityxia se olous ekei exw pou psaxnete!

  102. Comment made by Avgi on Jan 29th 2013 at 10:35 am:

    Sygxaritiria gia tin prwtovoulia den eipa!…Apla oso ginetai na elegxontai oi tuxon ergodotes gia tin axiopistia tous….Einai simantiko gia emas pou dinoume stoixeia se pithanous ergodotes…Sunexiste aytin tin toso wraia prospatheia!!!

  103. Comment made by kriketos konstantinos on Mar 12th 2013 at 10:01 am:

    kalhspera paidia…eimai 29 xronon ,ptyxiouxos geoponikhs k thelo na pao sthn amerikh gia douleia, giati edo dystyxos sthn elladitsa mas etsi opos th katantisane de prokeitai pote na kanoume ta oneira mas pragmatikothta…mporei kapoios na me voithisei?tha to ektimousa…eyxaristo

    • Comment made by athkis on Mar 15th 2013 at 12:01 pm:

      Μπορείς να μπεις στο site της πρεσβείας για πληροφορίες σχετικά με την άδεια εργασίας..και΄εγώ στην αμερική προσπαθώ να παω-έχω γνωστους εκει-αλλά λιγο δύσκολο.

  104. Comment made by christina papadopoulou on Mar 24th 2013 at 11:21 am:

    einai axiopistes oi aggelies??vreike kaneis douleia apo edw??

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Attention: While Hire A Greek is a Safe Site Be Aware of People Asking you for Money to Secure a Job - Read this post